luni, 27 august 2012

Comentarii aparute la un articol din Wall Street Romania...no comment

http://www.wall-street.ro/comentarii/articol/1245/somaj-tehnic-la-webhelp-romania.html

"Trimis de Kmon la 10 Februarie 2009, ora 15:51
pt tinerele care vor sa se angajeze la minunata firma:
La inceput totul e dragut,toata lumea zambeste si toti te primesc cu bratele deschise.inainte de interviu se da un test in limba franceza contratimp pe calculator ce contine de la notiuni de vocabular,gramatica la notiuni generale de internet,aplicatii,chestii simple.apoi urmeaza interviul,atmosfera degajata,totu-i ok.poti fi anuntata in aceeasi zi ca ai fost angajata.urmeaza trainingul de o luna,impartit cam asa:3 sapt teorie si o sapt practica adica vizualizare de cazuri la retroproiector,analizarea lor,si cateva zile de tratare de cazuri cu ajutorul trainerului bineinteles.pe parcurs se dau quizuri adica 20 de grile contratimp ca sa se vada nivelul general si cam unde ar trebui sa se insiste.acestea nu au nicio valoare.important este quizul final care consta in tratarea individuala a 2 cazuri(unul simplu de informare a clientului si al doilea unde e necesara o regularizare adica sa stii ce bani sa-i dai inapoi pe o perioada in care serviciile nu i-au functionat)Ponderea acestuia este de 70% adica se face o medie intre cele 2 si daca nu obtii 70%pleci acasa.Chiar asa se intampla,sa nu va lasati amagite de ce mai auziti in firma:ca domne nu ma da pe mine afara chiar daca fac varza la quiz ca au nevoie de oameni.NU! oameni se gasesc oricand.personal nu-mi s-a parut ok impartirea trainingului:ar fi fost mai bine sa fie 2 sapt de teorie si 2 de practica.Dar oricum si in aceste conditii oamenii trec cu bine de testul final.ideea e cat rezisti in continuare pt ca ai o pauza de 30 de minute/zi (de masa cica)pe care nu trebuie sa le depasesti deoarece esti penalizata la salariu.Initial au fost 45 de minute dar s-a adaugat un mic 1,x% la salariu si din aceasta cauza s-a taiat din pauza de masa.Toate activitatile sunt inregistrate intr-un program adica daca tratezi alegi optiunea respectiva,daca esti in pauza la fel.trebuie sa alegi tot timpul din lista activitatea pe care o desfasori.ce ar mai fi:sa nu intarzii,sa-ti faci norma de curiere(16.30 minute) sau mailuri(9 minute).Dupa primele 6 saptamani numarul acestora ajunge la 50 de maluri si 28 de curiere/zi(nu veti face 50 + 28 intr-o zi ci doar mailuri in cazul in care nu exista curiere de tratat sau invers adica doar 50 sau doar 28,in general veti trata mai mult curiere adica reclamatii complexe).nu uitati ca se lucreaza in ture.OBLIGATORIU!intr-o saptamana trebuie sa fii de 2 sau 3 ori dimineata si in rest dupa-amiaza sau invers.sa nu va inchipuiti ca se poate lucra doar dimineata sau doar dupa-amiaza.pe parcurs puteti ajunge la diverse intelegeri cu colegii.Vi se fac controale de calitate pe raspunsul acordat clientului care conteaza la prima adica se poate sa nu primiti din cauza acestora.sincer nu stiu daca se merita sa lucrezi in ritmul asta pt o suma destul de micuta (in jur de 12 mil+bonuri+transport dupa ora 24 asigurat deci platit de firma).alegerea va apartine insa in momentul in care eu am renuntat mi s-a spus sa nu-mi para rau.

"Trimis de Disturbed la 27 Februarie 2009, ora 09:13
Buna! Am lucrat si eu la vestita companie Webhelp Roumanie! Si am numai lucruri "bune" de zis de dra Mihaela Peta, care a ajuns unde a ajuns doar datorita relatiilor pe care le a avut (divort de fostul sot, prieten cu cine a trebuit cand a trebuit)..sfatul meu e sa nu faceti prostia sa va angajati intr o astfel de firma..managementul e de cea mai proasta calitate..miki e cel mai prost director pe care mi l am putut inkipui..nu exista respect pt angajati..nimic..conducerea e o adunatura de pupin..uristi care nu mai stiu ce sa faca sa ii intre in gratii don'soarei Miki care ce viseaza noaptea..tuna ziua...acu cica se acorda apa cu portia k se considera k se risipeste...la cata lume munceste de dimineatza la 8 pana la ora 24..se pune cate un bidon de 10L cred k are maxim care tre sa ajunga cat mai mult...am lucrat multa vreme pt pitipoanca aia si nici macar o vorba buna la plecare nu a stiut sa imi zica..pt k normal nu ii convenea k pleaca un fraier de pe plantatie....oameni buni!! sfatul meu : no way Webhelp! no way jig..dia de MIHAELA PETA!!!!!!!!!!!"
 
 
comentariile au fost publicate pe www.wall-street.ro 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu